Monday, May 2, 2011

REUNION KE???

assalamualaikum..

bwu b'kesempatan tuk aku nk cter
haa, smalam kn labour's day
so abah n ma aku cut laa
bla dowg cut nyhh bley laa kmi 1 family g jjalan
yeahh ! bes tw
wahhh2, mcm ta pna g mna2 lakk aku nyh
haha

actually, aku g nuri uma kwn abah aku
dy invite kmi 1 fmily
dy tuhh kwn lma ayh dlu msa  dlm tntera
myb da lma xjmpa kowt
bub 2 laa ayh ak nk g uma dy

hmm, pas mkn nuri 2 ak g lak pantai merdeka
ad reunion mcm ae kuarga gk laa
tp nyh tuk 22 melayu jew kowt
ntah laa
x clap aku 3 melayu pn ad gk kt kt ctu
aku pn ta sure..heheh


abg n adk aku apa lgi
bes arr bla dpt mndy mnda kt ctuhh
tmbah2 bla msing2 jmpa kwn dowg
kwn dowg 2 pn sbnaqnya ank kwn abah aku yg dlm tentera gk
first2 to0 ma aku lrang gk ta bgi mndy
ye laa,, ma ak isau laa
tp lma2 ma ak bg gk

haa, nyh laa adk aku tuhh
tgaa mndy pn nk gk picnya d'ambil

ny lakk stu2nya abg aku
tyme ny dya da lpas mndy pn

smntara aku tgu adk n abg aku mndy kmi pn jd borink
da laa lma cgt
kmi pn smbil2 tuhh posing2 laa
hahaha 
ak nyh mna ley dk diam
ad jew kja nk wt
hehe
jom tgk aksi2 kmi
v
v
aku n adik(midat)
kt cni laa khmah 22melayu ddrikan

yg kri tuhh ma n adk aku y las

 pose mnarik !
hek3 ;D
mdat, xnak mkn lg kew ais krim tuu??

hish,, ap laa yg ak asyik tgk tuhh
smpy nk cair daa ais krim

tyme ny aku nk pgil abg aku suh nek ke ats
so ak pn kna laa trun
haha
smpat lg take pic

kngan 01 mei 2011

sblum ak lpa ak nk tnjuk sorg adik comei nyh
ak jmpa dy pn sbb dy ngn ibu dy ikt srta dlm ae kuarga tue

ny laa bdk tu
nma dy nur alisya yasmin
ak nk amek pic dye,,tp dy xnk 
den ak mnx tlg ibu dy suh amek
tyme ny dy bwu je abeh mndy

 da ciap pn adk sya mndy
tp dy stil xnk org amek pic dy

ehh, mnjanya pulak adk sya nie

hmmm..
pnat daa ak nk taip
okeh, smpy cni jew
tataaa~

No comments: