Saturday, September 19, 2015

HK 165

Assalamualaikum wbt.

Bertemu lagi kita setelah sekian lama menyepikan diri. Macam kebiasaan, andai ruang kekreatifan dan keideaan dah takdak, maka, tak wujudnya sebarang ayat dan kisah. kononnyaaa. hahaha
Mesti ada yang tertanya-tanya tentang HK ni kan. Sana sini orang tanya, kenapa aku tukaq nickname kat insta, wechat, youtube and so on. Sampaikan ada yang tanya HK tu benda apa? Hong Kong ka? hahahaha.

Okay, okay. Actually, HK tu stand for hello kitty and hijau kuning. Disebabkan aku terlalu obses dengan hello kitty, jadi aku letaklaa nama tu. And one more, hijau kuning tu means aku ni teramat sayangkan negeri yang aku duk ni. Jadi, kat sinilaa mainya "hk, hk" ni. 165 pulak akan aku pegang sampai bila-bila. 1 untuk Ihsan , 6 untuk rukun Iman dan 5 untuk rukun Islam. Semoga dengan pegangan ini membuatkan aku terus kuat menjadi seorang mukmin yang bertaqwa. Insya'Allah. Mudah-mudahan segalanya tercapai. Rabbuna yusahhil. :D


No comments: