Saturday, June 11, 2011

MENGINSAFI DIRI INI..

adoyaii.. borink laa plak
aku rsa xda bnda da nk wt kn..
omwotk??
haa..suma da slesai pn..
mklumlaa da nk bkak skowla ann
mct laa kna prepare awai2
hahah
so blew tgah sowg2 nyh mla laa duk pk mcm2..
hehehe
ap2 laa aku nyh
sowg2x pn jdik gk noh ;-)

ehhh? apa y aku melalut mlm2 cmni
xdew kaitn lgsung dgn title nie haa
actually aku nk luahkn ckit ap yg aku pkirkn
dan ak rsa ptot jgk nak kongsi2 ngn u olls
ak tw dlm dunia skrg nyh kta msing2 xt'lepas dri mlkukn kclapan
stiap
 ari kta suma dbelenggu dgn dosa smada dgn sngaja 'o' x
tp kta ttap jgk dberi peluang untuk b'taubat..
krana Allah SWT sntiasa mgampunkn  umatNya
why kta xmlakn jerk dri skrg??

hmm,,kta jgk sring lupa & lalai
pnah x kta t'pkir yg dunia nyh hnya p'sggahn smata2
tp sdarkh kta akn suma itu??
mgkin saatnya utk kta ciapkn bkln ke hari akhirat..
aku tahu yg aku nyh jga manusia biasa
x t'lepas dari suma ini..
so sekiranya ak ada mlakukan kesalahan tnpa dsedari
ak mohon korg2 suma bntulah aku & berikn ptunjuk dlm mmbetulkn diri ini
segala maklumat amat dperlukn buat insan yg dhaif ini

assalamualaikum w.b.t. :)

No comments: