Tuesday, June 7, 2011

SAHABAT...

selemah-lemah manusia ialah orang yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari (Saidina Ali)

sahabat
dalam berjuta..engkaulah pilihanku
ku temui kepayahan dalam mencari sahabat sepertimu
sahabat yang setia...

sekiranya aku memiliki emas tetapi persahabatan adalah yang paling terindah
sekiranya aku memiliki harta sahabat yang paling berharga
sekiranya aku memiliki berlian sahabat yang paling berkilau
kerana sahabat tidak dapat digantikan dengan apa-apa sekalipun


mempunyai seorang sahabat sejati lebih berharga dari seribu teman yang mementingkan diri sendiri

ak rindu kawan2 aku
aku harap walau kita berpisah dalam tempoh yang amat pnjang...
nilai sebuah persahabatan tidak dilupakan
mungkin saat ini kita berpisah kerana mengejar satu tekad & harapan utk berjaya
ak harap satu saat kita akn berjumpa kembali pada masa akn datang
setiap kenangan manis yang terukir pasti tersemat dalam ingatan

always miz u..
frenz forever <3<3

No comments: