Sunday, October 2, 2011

OUCHH! FINAL EXAM DATANG LAGI ^^

Assalamualaikum w.b.t..

hangpa suma apa habaq ? gedikss cakap kedah . tanya orang jaa . aku? alhamdulillah okeh2x ja . harap hangpa suma pun jdi lagu tu jugak . bole macam ny? hahaha . apa2x je laa . ohh yaa , ta lama lagi da nak final exam . pejam celik pejam celik kejap je masa da berlalu . jap ehh aku nak kira . 123456.... emm , ada 22 hari lagi . bagi aku juz had two weeks . erkk ? mana lagi seminggu ? act tyme tuhh aku kena pegi kem kepimpinan larh . seminggu kot ! adoyaii . nasib aku kena study balik apa yang da tertinggal . so far , ta study apa2x lagi . haish ! mira , apa nak jadi nyh.. ulalalala . aku belom ready abis g . tapi , da stat la jugak . hahaha . nak katakan study week laa . kan senang kalo baca buku bole ingat macam baca novel . hehehee . banyak nak kena baca . otak pun da mereng . harap bule jawab laa nanti . takot ada soklan2x killer . fuhh ! okeh , xda idea daaa . doakan aku berjaya !

NAK BACA SANGATT KE BANYAK2X MACAM NEH

No comments: