Thursday, October 13, 2011

CWEET MEMORIES . . .

Assalamualaikum w.b.t..

first aku nanak citer bout kem yang aku pegi. hehehe. u olls nak tahu takk. meh dengaq cnie aku nak membebel. actually aku p program kepemimpinan pelajar pra-u. kem tuhh lima hari. disebabkan aku pegi kem tuu laa aku ta mai ckola dis week. tapi tapelaa. kem pun besh jugak kan kan kan. ahaks!

excited kot mula-mula tuhh. mau taknya, aku ingat ada laa xtvt kayak ke, macok utan ke, apa-apa jelaa. haha... rupanya xtvt kami xpdc berbasikal lorh.. bhahaha~ hmm, u olls tau taa time nak mai tat kem singkir, aku dengan syima (geng ckola aku) pakai baju ckola beb! smpy2 tengok student len suma pakai t-shirt jaa.. malu kot! len drpd owg len lak tuhh. ^-^ aku ciap cakap g kat cikgu "jom kita blik, bley tukaq baju" ahahaha.. maklumlaa, skola kami dekat jerk. las2 ada jugak yg pky bju skola.. so, hilg laa ckit malu aku.. ngeee~

mula2 segan laa jugak.. bub aku ta kenai sape2 pun. nasib laa ada syima. xde laa segan sangat. adat pegi kem kan, mcty laa kita jumpa kwn baru kan. tyme tu laa aku mula kenai ngan ct, fatin, alin.. sesi ice breaking pun bermula laa.. hihihi. kumpulan yg kecik pn smakin lama jadik besaq bub wakil2 skola pn da mai.. buddies sterusnya kaklong, adik, kinah, n mida.. agak gila-gila cket laa bila ada geng nyh.. muahahaha.. kalo ikutkan perancangan 80 org yg akan t'libat.. tp hanya ada 65 je..

okeh! kita merapu tntg xtvt sbenar pulak.. seramai 65 owg kami dpecah kpd 2grup. kump.1 n kump.2..
jarak xpdc kami 244km.. penat kot! kalo sowg2 kena wat kayuhan myb xkan smpy laa ke dstinasi yg dituju.. keh3.. that's why laa kami ada two grups. kami b'selang seli membuat kayuhan.. misalnya kump.1 kayuh, kump.2 akn nek bas.. n vice versa..

pelan ringkas kumpulan aku (kump.2) :
kem singkir > smka yan > sk bukit jenun > smk tobiar > sk bukit payung > sk tandop besar > sk perik > sk jitra 3 > masjid lubuk ayer > smk ayer hitam..
smk ayer hitam > sk seberang nyonya > kem koku daerah kota setar > balai polis yan > kem singkir..
jalan mendaki bukit amat memenatkan.. hehe.. kat bukit perik aku turun dari basikal, tapi kat tnjung jaga aku b'jaya melepasi.. haha.. ta turun pun.. macam ta caya pun ada... :)) 

bes cangat ada xtvt macam ny.. credit to jpn cebub wat program macam ny.. aku nanak lagi nex23456789 year.. (hiperbola).. hurmm.. bila join kem mna2 mcty akan ada perpisahan.. ak paling BENCI.. bub aku ny mudah sangat nak nangis beb.. yelaa,suma daa macam satu family pun.. hehehe..

aku nanak wish kat u olls xspecially syima, ct, kinah, adik, mida, kak long, fatin, alin.. gud luck n jangan lupa aku taw! walau di mna kita berada, tali persahabatan jangan dibiarkan putus.. tak lupa kat mmbe2 aku yg len >> tan, achik, shu, qasimi, dijah, aznim, kak chaq, dayah, fazilah, aimi, ika, aisyah, bob, naser, sheriy, firdaus, bhabu, afifah, haziqah, atikah ariffim, sunary, song, anas, gayathri, solehin, syafiq, mirul, hussien, nawaf, afif, sofi, amin, iera........................
sowie, nama2 ny je yang aku knai,, yg len myb knai muka tapi tataw nama.. hehe.. :) 

owryte! ak stop cnie je laa.. kalo nak citew suma mcty ta kan abeh deh..
C U AGAIN & ALWAYZ MISH U OLLS  ^_^
Assalamualaikum w.b.t..

1 comment:

Amira Akmalina said...

kem yg sgt beshh! haha.. lalu kg aku kt msjd lbuk ayer,, jmpa c.azizah a.k.a kwn mak aku kt ckola ayer htam.. tp ta smpat nak tguq..