Wednesday, September 21, 2011

MY HEART = HURT~

Assalamualaikum w.b.t..

aku mohon maaf sekiranya coretan aku ini membuatkan korang terasa. aku hanya nak meluahkan. ayat apakah ini??  hehehe,, okeh! tengok title aku tuhh. haa,, apa mknanya. kita citer bout gurau. bagi aku ta salah kalau kita nanak b'gurau.tapi kenalah berlapik apa yang kita nak cakapkan. aku paham dengan kerenah kawan kawan aku yang sememangnya suka sangat wat perangai camtuhh. tapi aku sakit.. aku sedey.. sometimes, korang cakap je apa yang nak dcakapkan.. aku mintak maap,, aku xsalahkan semuanya oke.. please understand me.. aku jugak nak minta maap kalo aku jugak ada terlepas cakap.. kemaafan xperlu diucapkan pada hari raya je.. sekiranya ada,, perlulah memohon keampunan.. juga memohon keampunan kepada Allah swt.. 

No comments: