Saturday, November 5, 2011

DAA ABEH KER EXAM ??


tyme nanak bukak blog td aku hampir2x taa buley nak menerjah macok blog aku seniqi . huhuhu,, ciap panggil lagi adik aku . aku tanya kenapa jadik lagu tu . why ? why ? haaa! nak tau ,,  aku silap guna emel laa .patot laa banyak kali try ta bule2x . adik aku tanya betoi ke emel tuhh . haha,, baru aku ingat balik . haish ! apa laa cik myra oii . sedangkan aku ni daa laa hari2x on belog mish pinky ni . bule plak lupa kan..

exceli , aku nak cite pasai exam aku dulu . besh jer aku tengok membe2x aku daa abeh daa exam . aku ny ta abeh lagi . ada 1 paper g . aikk , awat aku ta abeh lagi ny . hmm, tyme exam rituu aku ada absent lar . so, nanti kena laa jawab sorang2x . sabar je laa kan ?

haa, bila daa exam kan mcty suma ta sabaq2x nak tau resultnya . tak terkecuali jugak aku nih . exam pun tak jawab abeh lagi . buat muka taa besalah pulak . :))  haha ,, suka suka ! tapiiii,, aku takott !! macam mana kalau result dapat tak oke . takmau jadik macam nyh . menci menci . huh ! nak dapat yang oke . study tak pun . hehehe ~

hari ny student uitm daa tau diorang punya result . aku tengok result membe2x abang aku gempak kot ! untung laa kan . ada dapat dekan . ada jugak membe aku yang kena repeat bub ada fail . kecian kan . tapi aku takda lagi benda suma tuhh . aku bukan budak u . tapi aku candidate stpm 2012 . setaon je lagi . taley maen2x daaa . nyesal kot nanti . bila tau result orang pun aku takot . macam nak nanges pun ada bila result tuhh make dissapointed . :'( takmau takmau . 

exam dulu alhamdulillah laa aku dapat 4p . final ny taktau laa cena . abang aku advise suh aku mantain je 4p tuhh . nanti nak buat degree bule macok lebih kurang sama jaa ngan dy.. dy lagi 2 sem nak abeh dip . insya'Allah ~ suma tuhh tak semudah abc kan . ngeee~ takot pun ada . tengok membe aku daa abeh final macam daa lepas stpm jex . ingat dulu hoiii ,, hang pa suma still budak PRA-U . bukan PRA SEKOLAH . ahaks !

No comments: