Tuesday, December 20, 2011

DAPAT HELLO KITTY COMEI


hye guys ! jari ni mula nak menaip 
taa reti nanak duduk diam diam sudaa
hahaha 
pukul satu lebey puns
ada lagi yang taa tidoo kan
fine ! myra paham , korang korang nak baca entry nii kan *perasansat
haa , lai lai .. tuan tanah sudi menjemput anda masuk

myra nanak bagitau niyh !
myra dapat lagi hello kitty comei
best sangat bila mama beli
korang scroll bawah ni 
kejap ye
.
.


comei takk ?

semalam myra pegi pesta dekat t.d 
ehh , t.d tuu apa?
orang jaoh mesti tatau kan 
t.d means tanjung dawai lol
rolling rolling kejap
then , naik pulak roda paris
lama takk naik , gayat punn ada jugak
last okeh daaa : ))

korang nak tau takk ?
myra jumpa adik kecik idola kecil tuhh
farra , idola kecil 3
yang tengok mesti kenai kan
hehe , apa lagi ! keja nak snap pic jelhaa
paham paham laa , myra ni pantang sikit bub nak berposing
laju jerk kan , mesti ada muka ni 

jom tengok ! tapi 1 pic je tau ..
tamau masuk banyak banyak
nanti ada lagi yang jeles
bukkk !! adoiii , kena lagi , haa perasan sangat kan
padan muka : (



maaf , pic tak clear . sebab malam , gelap sikit .. : )

nak tengok pic adik pupu myra ?
comei , cute suma ada dekat dya *sama jer maksud dya . puluns sat !
lets check it out !








2 comments:

Pendamba Mawar said...

comel plak

Miera Akmalina said...

@Pendamba Mawar

adik irfan mmg cumei ,, haha