Monday, December 12, 2011

NOVEL OHH NOVEL~

klik SINI okeh !

Assalamualaikum semua ...
korang ape citer ? sihat tak malam ni ? kalau yang ada sakit2x tuhh myra sarankan pegi laa tido . restkan minda korang korang tuhh . ye laa kan , semenjak cuti nii mesty ada yang tido lewat . betoi tak , betoi tak , hehehe . hmm, korang korang korang . myra nak share something nih . okeh ! sebelum tuhh myra nanak tanya sape kat sini yang minat novel ? kalau ada tuu bley laa kita jadik geng kan . hahaha , baca novel ni daa jadi hobi myra punn . kadang2x tuhh bley jadi gila bila nampak jer novel . ehh , sampai macam tu ke myra . ko ta payah tipu laa . ada ke gila puloks . ngeh3 . sekarang ni kan cuti sekolah . so , bila free ja mula laa tangan ni menggatal pegang novel . tapi tak suma novel yang mira penah baca tuu barang myra . kadang tuu myra pinjam yang kawan . sebabnya myra ni bukan anak yang selalu dimanjakan . yelaa , myra anak second dan ada adik2x lagi . even myra menangis berguling guling masuk rumah jiran sebelah pun myra takkan dapat . kalau nak kena beli sendiri tau . ni laa koleksi yang penah mira baca .

----> andai itu takdirNya , cinta kau dan aku , 7 hari mencintaiku , lafazkan kalimah cintamu , tak secantik husna , ilham hati , ayat ayat cinta , cerita dari hati , jika kau kekasih , cinta tiga suku , bini aku tomboi ke , bicara hati , senafas rindu , rela ku menanti , ternyata cinta , sungguh aku cinta , seribu kali sayang , adam & hawa , rindu di awan biru , sepi tanpa cinta , juara carta cinta , cinta dua jiwa , warna hati , rindu cintaku , kasih antara kita , anugerah cinta , aku bukan superstar , doa buat suamiku , cahaya cinta , aku dia & coklat , dear yayah , siapa lebih popular , gadis skuter , gadis lolipop , jawapan yang pasti  .. <----

ada banyak lagi tapi semua tak ingat laa . sekarang ni myra tengah baca novel kasih bersulam cinta .. dan ada lagi yang menanti untuk dibaca .. ( betulkah , semanis tart ceri , selamba , chronicle 301 semester satu , chronicle 301 salji pertama ) . novel ni myra bley senaraikan jelaa . kemalasan nak upload pic . : ))) okeh ! myra stop dulu jyeah !  

p/s : cuti cuti jugak , tapi jangan lupa nak study tau ! : D

1 comment:

bintan aditama said...

follow back my blog.. www.jancoks.tk
thanks... :)